Masya ALLAH!! Isteri Suspek DEDAH Punca Adik Amila DIBUNUH - sahabat dunia kini

Masya ALLAH!! Isteri Suspek DEDAH Punca Adik Amila DIBUNUH

Bunuh-amila-budak-kejam-pembunuh


Isteri Suspek DEDAH Punca Adik Amila DIBUNUH
Noor Amila Edrus Norsyam dibunuh abang ipar tirinya mungkin kerana dengki dengan kanak-kanak berusia lima tahun itu yang menjadi kesayangan ramai, kata isteri suspek.
Menurut laporan China Press, Nazura yang pertama kali bercakap kepada media berkata, selain menanggung kesedihan akibat kematian adiknya, beliau turut digelar isteri pembunuh dan dikecam warga maya.
Nazura berkata, disebabkan terlalu sayangkan Amila, ibunya akan maki mereka jika memukul dan memarahi mangsa.
Beliau percaya suaminya menyimpan dendam kerana tidak berpuas hati dengan Amila yang terlalu dimanjakan sehingga menyebabkan dia dimaki ibu mertuanya.
Bagaimanapun, beliau tidak percaya yang suaminya tergamak membunuh adiknya hanya kerana cemburu.
Selain itu, katanya, beliau juga didera suaminya sehingga menyebabkan tubuhnya cedera dan muka bengkak, namun kerana dua anaknya yang masih kecil, beliau terpaksa bertahan.
“Harap mereka yang sebarkan gambar saya dan dua anak boleh memadamkannya. Kesalahan yang dilakukan bapa akan dikenakan tindakan undang-undang dan dua anak tidak berdosa tidak patut dikaitkan dengannya,” katanya.
Dalam pada itu, ibu suspek berkata, anaknya pernah meminjam wang daripadanya, tetapi beliau tidak pernah mendesak anaknya membayar hutang.
Wanita terbabit turut mendakwa anaknya hanya berhutang dengannya, tiada pemiutang lain. Suspek itu akan direman sehingga Rabu ini bagi membantu siasatan.
Noor Amila Edrus dilaporkan hilang selepas selesai solat Maghrib di surau berhampiran rumahnya di Jinjang Utara pada 11 Ogos lalu, sebelum mayatnya ditemui di kawasan semak di Kampung Kemensah, Hulu Kelang, pada jam 12.30 tengah hari Khamis lalu.
Kanak-kanak malang itu diculik dan dipercayai dibunuh melalui penyeksaan selama sembilan jam sebelum menghembuskan nafas terakhir, lapor China Press. Mangsa disembunyikan dalam bengkel suspek dengan kaki dan tangan diikat serta mulutnya disumbat. Tanpa sebarang makanan mahupun minuman, mangsa yang dalam kelaparan dan kesejukan itu diserang asma sebelum meninggal dunia. –FMT
– AL FATIHAH –
Masya ALLAH!! Isteri Suspek DEDAH Punca Adik Amila DIBUNUH Masya ALLAH!! Isteri Suspek DEDAH Punca Adik Amila DIBUNUH Reviewed by Ahmad Zulkifli on 3:26 AM Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.